Pročitao/la sam i prihvaćam Uvjete kupovine
Profil može biti instaliran samo na jednom uređaju. Da bi se isti profil instalirao na drugom uređaju potrebno je da korisnik na uređaju obriše isti profil i na drugom uređaji skenira isti QR kod i tako uradi download istog esim profila na drugi uređaj .
Aktivacija eSIM-a ovisi o tome da li uređaj koji posjedujete podržava eSIM tehnologiju, pa je za moguća pitanja najbolje obratiti se njegovom proizvođaču.
Da. eSIM je potpuno siguran za korištenje i pruža najvišu razinu sigurnosti, te je zaštićen od zlouporabe korištenjem najmodernijih sigurnosnih mjera, definisanih od strane GSMA asocijacije.
QR kod je jedinstven i može se koristiti na samo jednom uređaju. Kad ga prvi puta skenirate i instalirate na svoj uređaj, više ga ne može upotrijebiti niko drugi dok je instaliran na vašem uređaju.
Ako želite, eSIM profil možete izbrisati s uređaja (npr. radi prodaje uređaja), što je jednako kao da izvadite fizičku SIM karticu. Time nećete prekinuti ugovornu obvezu niti promijeniti svoje usluge, no one se neće više moći koristiti na tom uređaju dok ne učitate ponovno eSIM profil ili umetnete SIM karticu.
Ako eSIM profil slučajno obrišete, dovoljno je da ponovno instalirate podatke sa eSIM PDF vouchera, kojega ste dobili na e-mail prilikom kupovine eSIM-a.
eSIM ima karakteristike kao i klasični fizički SIM, a novost je aktivacijski QR kod. Prilikom promjene s fizičkog SIM-a na eSIM potrebno je sve kontakte pohraniti na Google, iOS ili sličan račun.
Ako ste izgubili mobilni uređaj na kojem imate instaliran eSIM, gubitak svakako prijavite Službi za korisnike koja će spriječiti daljnje troškove, a krađu mobitela policiji. Korišteni eSIM, koji je ostao na ukradenom uređaju, neće biti moguće ponovno instalirati na drugi uređaj.
Da, možete. Obavezno je brisanje instaliranog eSIM profila na uređaju koji trenutno koristi eSIM.
Da. Veliki broj uređaja na tržištu ima mogućnost korištenja obje vrste SIM-a, osim mobilnih uređaja koji ne posjeduju slot za fizički SIM.
Možeš zatražiti novi eSIM vocher na novotel prodajnom mjestu.
Za sve dodatne informacije možeš pozvati korisničku podršku dostupnu 24/7 na broj 067 10 10 101, 0800 800 10 ili se javiti putem e-maila na: podrska@novotel.ba